اخبار

مدیرکل Daedalic Entertainment: کنسول‌ های جدید سونی و مایکروسافت بسیار هیجان‌انگیز خواهند بود

عصر نسل نهم کنسول های سونی و مایکروسافت رو به آغاز است به همین دلیل کارستین فیشلمن، مدیرکل استودیوی دیدالیک اینترتینمنت در مورد کنسول های نسل نهمی به هیجان آن افزوده که با چیزی جدید و فوق العاده روبه رو هستیم.به بررسی این خبر می پردازیم.

مدیرکل Daedalic Entertainment: کنسول‌ های جدید سونی و مایکروسافت

کارستین فیشلمن، مدیرکل استودیوی دیدالیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment) نیز به تازگی هیجان خود از نزدیک شدن به زمان رونمایی از کنسول های جدید را بروز داده است.

فیشلمن در مصاحبه با نشریه ی EDGE به اشتراک نقطه نظرات خود درباره ی کنسول های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس می پردازد:
فکر می کنم عملکرد مایکروسافت به مراتب بهتر از آن چیزی باشد که در نسل کنونی شاهد آن بودیم. از طرفی اطمینان دارم که PS5 نیز فوق العاده بزرگ خواهد بود.
فیشلمن در ادامه به قدرت پردازش و قابلیت های هیجان انگیز کنسول Xbox Series X اشاره کرده و عقیده دارد قطعات سخت افزاری قدرتمندی که در ساختار این سیستم ها تعبیه شده اند، تفاوت ها را رقم خواهند زد:
تقریباً همه ی اطلاعاتی که تاکنون از قطعات کنسول ایکس باکس سری ایکس شنیده ایم در حد شایعه بوده اما چیزهایی که می شونیم، وعده ی تغییرات بزرگی را می دهند.

یکی از چیزهای بسیار هیجان انگیزی که شنیده ام، استفاده از  Flash Memory  بسیار سریع در این کنسول است. البته فکر نمی کنم که این موضوع ارتباط زیادی با پروژه ی ما داشته باشد؛ چون که ما توجه خودمان را روی پی سی  متمرکز کرده ایم.

مدیرکل Daedalic Entertainment: کنسول‌ های جدید سونی و مایکروسافت xbox_scarlett_ps5_sony_platinumgames
مدیرکل Daedalic Entertainment: کنسول‌ های جدید سونی و مایکروسافت

فیشلمن

فیشلمن در ادامه به قدرت پردازش و قابلیت‌های هیجان انگیز کنسول‌ Xbox Series X اشاره کرده و عقیده دارد قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی که در ساختار این سیستم‌ها تعبیه شده‌اند، تفاوت‌ها را رقم خواهند زد:

تقریباً همه‌ی اطلاعاتی که تاکنون از قطعات کنسول ایکس‌باکس سری ایکس شنیده‌ایم در حد شایعه بوده اما چیزهایی که می‌شونیم، وعده‌ی تغییرات بزرگی را می‌دهند. یکی از چیزهای بسیار هیجان انگیزی که شنیده‌ام، استفاده از Flash Memory بسیار سریع در این کنسول است. البته فکر نمی‌کنم که این موضوع ارتباط زیادی با پروژه‌ی ما داشته باشد؛ چون که ما توجه خودمان را روی پی‌سی متمرکز کرده‌ایم.

اما این موضوع برای توسعه‌دهندگان، به‌خصوص طراحان مرحله شبیه به رویایی است که به حقیقت پیوسته است. دلیل این موضوع نیز عدم نیاز به نگرانی از محدودیت‌هایی است که در بحث استریمینگ با آن مواجه بودیم. فکر می‌کنم یکی از دردناک‌ترین کارها برای یک توسعه‌دهنده، اجبار به محدود کردن و کنار گذاشتن بخش زیبایی از حاصل تلاش خود به‌دلیل مرزهایی است که در این حوزه با آن مواجه هستیم.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا