خودرو

آئودی RS6-R تیونینگ ABT معرفی شد

بزرگترین تیونر آئودی در جهان یک RS6 را در اختیار گرفته است و تقریباً دو برابر قدرت آن است. با خروجی ۵۶۰ اسب بخار که کاملاً قابل توجه است. اما این نکته جالب تر این است: همه اتفاقات با برق بخشی جزئی اتفاق می افتد.ABT برای ارتقای عملکرد RS6-R، از یک جفت توربوشارژر جدید استفاده کرده است.

آئودی RS6-R تیونینگ ABT

سپر جلوی باز‌طراحی‌شده به‌همراه اسپلیتر ساخته‌شده از فیبر‌کربن و بالچه‌های جانبی، از جمله ویژگی‌های ظاهری RS6-R است. همچنین، در آینه‌های بغل و دامنه‌های کناری خودرو از فیبرکربن استفاده شده است. جاسازی اسپویلر و دفیوزر عقب به‌همراه رینگ‌های ۲۲ اینچی، از دیگر تغییراتی است که جلوه‌ی زیبایی به این خودرو آلمانی داده است.ABT برای ارتقای عملکرد RS6-R، از یک جفت توربوشارژر جدید استفاده کرده است

خودروی RS6-R از یک پیشرانه‌ی ۴ لیتری V8 به‌همراه یک جفت توربوشارژر بهره می‌برد که در مدل استاندارد آئودی، ۵۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ درنتیجه، قادر است در عرض ۳/۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر‌بر‌ساعت برسد. پس از تیونینگ ABT، این محصول قدرتی برابر با ۷۳۰ اسب‌بخار و ۹۲۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. درنتیجه‌ی این مشخصات، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌بر‌ساعت این مدل ۰/۴ ثانیه کمتر شده است.

قیمت

 این تیونر آلمانی هزینه‌ی ارتقا‌ی RS6-R را ۶۹ هزار و ۹۰۰ یورو (۷۵,۶۳۱ دلار) اعلام کرده است؛ این هزینه، شامل قیمت خود خودروی آئودی RS6 نمی‌شود.ABT جزئیات قیمت گذاری را منتشر نکرده است ، اما از آن فقط ۱۲۵ Avant RS6 به مشخصات RS6-R تبدیل می شود. در ایالات متحده آمریکا ، مدل معمولی از ۱۰۹،۰۰۰ دلار چشم آب می خورد.

ارتقای عملکرد فنی صرفا شامل قوای محرکه نمی‌شود. استفاده از فنر‌های با قابلیت تنظیم ارتفاع، میله‌های تعادل ABT و بهبود ظاهر داخلی خودرو نیز جزو پروژه‌ی تیونینگ ABT هستند. در کابین RS6-R از کفپوش‌های جدید، چراغ‌های ورودی، قطعات مزین‌شده به فیبرکربن و فرمان چرمی استفاده شده است.

تیونینگ ABT چند روز پیش از پروژه‌ی RS7-R رونمایی کرد و حالا از خودرو آئودی RS6-R نیز پرده برداشته است. این محصول از بدنه‌ی مزین‌شده به فیبر‌کربن بهره می‌برد و عملکرد فنی پیشرانه و سیستم تعلیق نیز تغییر یافته است.

منبع
motor1
0 0 vote
Article Rating
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
بستن