گیم

۸.۹ میلیون نسخه از بازی Final Fantasy XV به بازار عرضه شده است

 بازی ویدئویی به سبک نقش‌آفرینی اکشن که توسط شرکت اسکوئر انیکس در نوامبر ۲۰۱۶ برای کنسول‌های نسل هشتمی ساخته شده است، و این بازی تا به حال ۸.۹ میلیون نسخه Final Fantasy XV را به بازار عرضه کرده است.به بررسی خبر منشتر شدۀ بازی Final Fantasy X در این مقاله می پردازیم.

فاینال فانتزی ۱۵ بااینکه فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت، اما در انتها توانست تجربه‌ی قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال، سه سال از عرضه بازی می‌گذرد و Final Fantasy XV توانسته است عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد.

باتوجه‌به جدیدترین خبر Benji-Sales، یکی از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدیویی، در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که تابه‌حال ۸.۹ میلیون نسخه از بازی Final Fantasy XV به بازار عرضه شده است. بااینکه این رقم نشان‌دهنده فروش بازی نیست، اما می‌توان انتظار داشت که فروش نسخه پانزدهم نزدیک به آمار ذکر شده باشد. از طرفی، با انتشار این رقم مشخص شده است که Final Fantasy 15 به سومین نسخه پرفروش سری Final Fantasy تبدیل شده است.

 در اوایل سال جاری میلادی، آخرین بسته الحاقی این بازی با عنوان Episode Ardyn عرضه گردید. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Final Fantasy XV و بسته الحاقی Episode Ardyn هم‌اکنون در تخفیفات زمستانی فروشگاه استیم با ۵۰ درصد تخفیف  به فروش می‌روند.

بازی Final Fantasy XV هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. 

final-compressor ۸.۹ میلیون نسخه Final Fantasy XV
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا