گیم

شایعه: کپکام چهار بازی بزرگ را در سال مالی آینده عرضه می‌کند

کاربر توییتری AestheticGamer که در Restera نیز با عنوان Dusk Golem فعال است، و معمولا اطلاعات فاش‌نشده و داخلی مختلفی هم از کپکام منتشر می‌کند، به تازگی پست های جدید پیرامون این شرکت منتشر کرده است. او در این رابطه گفته که کپکام غیر از بازی Resident Evil 3 Remake، در سال مالی جدید یک بازی معرفی نشده دیگر از همین سری نیز عرضه خواهد کرد که البته هیچ کدام از عناوین Resident Evil 8 یا Code: Veronica remake هم نخواهد بود.

لازم به ذکر است که سال مالی بعدی از آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۱ خواهد بود و به ادعای این کاربر، کپ‌کام در گزارش مالی بعدی خود و برنامه‌هایش برای سال مالی آینده به عرضه چهار بازی بزرگ اشاره خواهد کرد. این کاربر البته گفته که کپ‌کام در این سال مالی درمجموع پنج بازی عرضه می‌کند که یک عنوان از آن‌ها، بازی با ابعاد متوسط تا کوچک است.

کپکام

اخیراً در توئیتر با تشویش بسیار فعال شده است. بعد از این که اخیراً ادعا کرد که Capcom می تواند یک بازی جدید Resident Evil را در مدت یک سال از زمان عرضه آینده Resident Evil 3 (که ظاهراً نه Resident Evil 8 خواهد بود و نه Code: Veronica Remake) نیز منتشر خواهد کرد ، منتشر شود. آنچه که ما می توانیم انتظار داشته باشیم از Capcom در طول سال آینده ببینیم.

پیرامون چهار بازی بزرگ، AestheticGamer اشارات غیرمستقیمی داشته و گفته که غیر از Resident Evil 3 Remake، یک بازی معرفی نشده Resident Evil هم در صف معرفی و عرضه است. پیرامون دو بازی بعدی، یکی از احتمالات Street Fighter 6 است که اتفاقا شایعاتی مبنی بر عرضه در اوایل سال ۲۰۲۱ آن وجود دارد.

Dusk Golem

از سویی این شرکت ژاپنی اعلام کرده بود که علاقه خاصی به بازسازی مجموعه‌های قدیمی و محبوب خود دارد که پتانسیل رقابت کردن را داشته باشند. کاربران سال‌ها است که منتظر بازسازی یا عرضه نسخه جدیدی از Onimusha هستند. بااینکه Dusk Golem اعلام کرده این اطلاعات مربوط‌به گزارش مالی آینده کپکام است، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که کپکام چه اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین بازی Dragon’s Dogma 2 هم می‌تواند در این فهرست قرار بگیرد. از طرفی با توجه به موفقیت بازی‌های بازسازی در کپ‌کام، عرضه عناوین ریمستر یا ریمیک نظیر Onimusha هم وجود دارد. AestheticGamer در این زمینه گفته که بعید است شاهد بازسازی Dino Crisis در آینده نزدیک باشیم، چون کپ‌کام ظاهرا چند سال پیش یک پروژه ناموفق و فاش نشده برای احیای این سری داشت که درنهایت منتفی شد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا