گیم

کارگردان The Last of Us Part II تیم انیمیشن این بازی را جزو بهترین‌ های صنعت می‌داند

بازی

موضوعی که این گزارش آشکار شد ، این واقعیت بود که این بحران منجر به ترک چندین کارمند کلیدی از استودیو شد و منجر به این شد که مجبور شود افراد نسبتاً بی تجربه ای را برای پر کردن شکاف ها استخدام کند.در میان نگرانی ها درباره توسعه بازی که به دنبال گزارش فوق الذکر بوجود آمده است ، مدیرعامل نیل دراکمن اخیراً برای ترغیب طرفداران به توییتر رفت و گفت که آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ به “یکی از بهترین تیم انیمیشن – اگر نه بهترین تیم” افتخار می کند. صنعت – هم در مهارت انیمیشن خام و هم دانش فنی. ” دراکمن گفت که “او هنوز هم توسط انیمیشن منفجر نشده است” و نمی تواند منتظر بماند تا طرفداران “کارهای باورنکردنی را تجربه کنند.”

 سردبیر وب‌سایت کوتاکو

 گزارشی را در خصوص وضعیت کاری سخت کارمندان این استودیو منتشر نمود و در آن با برخی از اعضای سابق ناتی داگ به گفتگو پرداخت. در طول این گزارش اشاره شد که فشار کاری بالا موجب جدایی برخی از اعضای کلیدی استودیو شده و ناتی داگ برای پر کردن جای آن‌ها مجبور به استخدام افرادی کم‌تجربه شده است. به‌تازگی، نیل دراکمن ، کارگردان عنوان آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ ، در توییتر خود به تحسین تیم انیمیشن این بازی پرداخته و آن‌ها جزو بهترین‌های این صنعت دانسته است. بازی The Last of Us Part II در روز جمعه ۹ خرداد ماه ۱۳۹۹ (۲۹ می ۲۰۲۰ میلادی) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

آخرین بازمانده از ما قسمت ۲ gm-53e5e4e0-f1df-42ae-aca9-4da570826d58-the-last-of-us-part-2-key-art-final

ایشان در توییتر خود گفت:

حتی پس از گذشت سال‌ها کار برروی The Last of Us Part 2، هنوز هم انیمیشن‌های بازی مرا غافل‌گیر و هیجان‌زده می‌کند. ما اگر نگویم بهترین اما یکی از بهترین‌ تیم‌های انیمیشن‌سازی را در صنعت بازی‌های ویدئویی در اختیار داریم که در دانش فنی توانایی‌های بالایی دارند. نمی‌توانم بیشتر از این برای به اشتراک گذاشتن کارها آن‌ها صبر کنم.

صحبت‌های نیل دراکمن را می‌توان به نوعی پاسخی برای گفته‌های جاناتان کوپر، انیماتور سابق ناتی داگ دانست. کوپر پیش‌تر در توییتر خود، از سیاست‌های ناتی داگ در رابطه با تحت فشار قرار داشتن برخی از کارمندان این استودیو انتقاد کرده بود. وی در بخشی از رشته توییت‌های خود اشاره کرد که به علت شرایط کاری سخت، استخدام انیماتورهای بازی تقریباً غیرممکن شده بود و آن‌ها مجبور به استخدام انیماتورهای مربوط به فیلم‌سازی شدند.

. جاناتان کوپر، یکی از توسعه‌دهندگان سابق ناتی داگ، اندکی پس از انتشار گزارش کوتاکو به توییتر رفت و به تایید مسائلی پرداخت که در این گزارش آمده بود. کوپر در بیانه‌ی خود اظهار داشت که «آوازه‌ی اضافه‌کاری طاقت‌فرسای استودیوی ناتی داگ باعث شده بود که استخدام انیماتور بازی برای اتمام پروژه تقریباً غیرممکن به نظر برسد و این موضوع آن‌ها را مجبور به استخدام انیماتورهای فیلم کرد که اگرچه استعداد زیادی داشتند، اما در زمینه‌ی فنی/طراحی بازی از مهارت کافی برخوردار نبودند».

بازی The Last of Us Part II پس از انتشار اطلاعیه‌ای که به تاخیر آن اشاره داشت، دوباره در سکوت خبری فرو رفت. بااین‌حال، مدتی پیش سازمان ESRB این بازی را رده‌بندی سنی کرد و رده‌ی سنی M یا جوانان را برای آن در نظر گرفت.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x