خودرو

لامبورگینی اونتادور SVJ تیونینگ منصوری رونمایی شد

اگر یک شرکت وجود داشته باشد که بتواند یک سوپراسپرت را که قبلاً به طرز عجیب و غریب طراحی شده است ، بگیرد و حتی جذاب تر کند ، باید منصوری باشد. فقط به سه مثال محدود ، Cabrera یک برنامه تنظیم کامل است که با در نظر گرفتن تعداد محدودی از جمعیت ، با در نظر گرفتن لامبورگینی ۹۶۳ تنها نمونه از Superveloce Jota را تهیه می کند.

این فقط چیزی نیست که بخواهید بر روی کیت بدنه فیبر کربن و چرخ های جدید تکان بخورید زیرا تنظیم کننده جنجالی چراغهای LED جدید تولید چراغ های جدید را در حال پیر شدن در هیولا V12 پیری Sant SantAgata Bolognese ساخته است. خوشه های چهار نقطه ای که توسط یک نوار چراغ LED در سپر جلو تکمیل شده اند باعث می شوند Cabrera از SVJ معمولی تفاوت چشمگیری داشته باشد. در پشت ، سیستم اگزوز سفارشی چهار نکته برجسته را نشان می دهد که نشانه بارز آن دور از بودن از یک ماشین بورس است.

منصوری

منصوری در قسمت جلوی خودرو برای بهینه‌سازی جریان هوا و دان‌فورس، دریچه‌های ورودی‌ هوای جدیدی در سپر جلو استفاده می‌کند؛ درحالی‌که رکاب‌های جانبی اسپرت و تغاری‌های گلگیر پهن‌تر، حدود ۴۰ میلی‌متر به عرض این خودروی سوپراسپرت می‌افزایند.

 منصوری کبررا که قرار است در سراسر جهان تنها به ۳ دستگاه محدود شود، اولین مدل تبدیل‌یافته از چند نسخه‌ی ویژه‌ای به شمار می‌رود که سی‌امین سالگرد تأسیس تیونر آلمانی را در سال ۲۰۲۰ جشن می‌گیرد. Cabrera نام نژادی اسپانیایی از گاوهای مسابقه‌ای مخصوص گاوبازی است. منصوری کبررا از بدنه‌ی کربنی بازطراحی‌شده به رنگ Vento Verde، چراغ‌های جدید LED، فضای داخل کابین سفارشی و پیشرانه‌ی ارتقایافته بهره می‌برد.

رینگ‌های آلیاژی سبک و جدید در اندازه‌های ۹×۲۰ و ۱۳×۲۱ اینچی وجود دارد که دارای لاستیک‌های عملکرد بالای پیرلی P Zero با اندازه ۲۵۵/۳۰ ZR۲۰ در جلو و ۳۵۵/۲۵ ZR۲۱ در عقب هستند. با حرکت به سمت عقب خودرو، می‌توان کاپوت تمام کربنی، اسپویلر بزرگ عقب و دیفیوزر دوگانه‌ی تازه‌توسعه‌یافته را مشاهده کرد.

داخل کابین لامبورگینی

در داخل کابین، متخصص تیونینگ برجسته آلمانی هیچ چیزی را بدون تغییر باقی نگذاشته است؛ منصوری اکنون از قطعات تزئینی Vento Verde در کابین پوشیده شده از چرم آلکانترا به‌همراه دوخت‌های تزئینی به شکل پیکان و سایر قطعات کربن مصنوعی بهره می‌برد.

منصوری نتوانست از اصلاح پیشرانه ۶/۵ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی خودداری کند و خروجی آن را از ۷۵۹ اسب‌بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن‌متر گشتاور به ۷۹۹ اسب‌بخار و ۷۸۰ نیوتن‌متر افزایش داد. نتیجه‌ی حاصل این بود که برای کبررا تنها ۲/۶ ثانیه طول می‌کشد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و بیشینه‌ی سرعت آن نیز به ۳۵۵ کیلومتربرساعت محدود باشد که پیشرفت ۰/۲ ثانیه‌ای و ۵ کیلومتربرساعتی نسبت به پیشرانه‌ی نسخه اصلی لامبورگینی اونتادور SVJ دارد. افزایش عملکرد این سوپراسپرت اصلاح‌شده با سیستم اگزوز چهار لوله‌ای همراه است که گفته می‌شود صدای قدرتمندی نیز تولید می‌کند.

کوپه با کارآیی بالا در حال حاضر با سرعت ۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) از حالت ایستاده در ۲.۶ ثانیه یا دو دهم ثانیه سریعتر از گذشته حرکت می کند. سرعت حداکثر از ۲۱۷ مایل در ساعت (۳۵۰ کیلومتر در ساعت) به ۲۲۱ مایل در ساعت (۳۵۵ کیلومتر در ساعت) اندکی افزایش یافته است.منصوری نمی گوید چه مقدار شما را برای تبدیل SVJ به Cabrera باز می کند ، اما با توجه به اینکه ماشین اهدا کننده ۵۱۷،۷۰۰ دلار قیمت دارد ، به جرات می توان گفت که بسته تبدیل نیز یک پنی زیبا دارد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا