خودرو

تویوتا سوپرا با تیونینگ dÄHLer معرفی شد

AC Schnitzer قبلاً موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ تویوتا Supra را با قدرت شش اسب بخار قدرت به ۴۰۰ اسب بخار افزایش داده است ، و حالا تنظیم کننده آلمانی BMW داهلر پس از اصلاح Z4 در سال گذشته ، عملکرد جدید جدید خود را در A80 Supra نشان داده است.شرکت داهلر به تیونینگ محصولات BMW معروف است و سال گذشته، خودرو بی‌ام‌و Z4 سفارشی را رونمایی کرد.

تویوتا سوپرا با تیونینگ dÄHLer

پیشرانه‌ی این خودرو اسپرت ژاپنی نیز ارتقا یافته است و از موتور سه‌لیتری شش سیلندر با آرایش خطی بهره می‌برد که به‌همراه توربوشارژر در حالت استاندارد ۳۳۵ اسب‌‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ درنتیجه، می‌تواند درحدود چهار از حالت سکون به سرعت صد کیلومتربرساعت برسد. شایان ذکر است سرعت نهایی تویوتا سوپرای تقویت‌شده نیز به ۲۵۰ کیلومتر‌بر‌ساعت محدود شده است.

dÄHLer دو سطح از ارتقا‌ی قدرت را برای این ژاپنی در نظر گرفته است. بسته‌ی ارتقا‌ی سطح اول قدرتی برابر ۴۰۲ اسب‌بخار و ۶۱۰ نیوتن‌متر گشتاور و بسته‌ی ارتقای سطح دوم قدرتی برابر ۴۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌کند. در بسته‌ی ارتقای سطح دوم، از محدودیت الکترونیکی سرعت خبری نیست.

مشخصات

دوست داریم بدانیم چگونه ۹۵ اسب بخار اضافی بر زمان ۰-۶۲ مایل در ساعت و سرعت حداکثر تأثیر گذاشته است ، اما Dahler هیچ گونه مشخصات عملکردی ارائه نکرده است. فرض کنید Supra اصلاح شده سریعتر از ماشین استاندارد است ، که از ۴.۴ ثانیه از ۰-۶۲ مایل در ساعت و حداکثر سرعت آن در ۱۵۵ مایل در ساعت حرکت خواهد کرد.

سایر اصلاحات شامل سیستم اگزوز از فولاد ضد زنگ است که به سوپرا موسیقی متن فیلم تهاجمی تری می دهد تا عملکرد آن را افزایش دهد ، یک کیت تعلیق قابل تنظیم برای تعلیق کوآلور و پایین آمدن چشمه هایی که ماشین را از نظر موضع اسپرت به جاده نزدیک می کند.

از سامانه‌ی اگزوز ساخته‌شده با فولاد ضدزنگ استفاده شده است که درمقایسه‌با نسخه‌ی معمولی، صدای بیشتری تولید می‌کند. فنر‌بندی خودرو که قابلیت تنظیم ارتفاع و نرمی را دارد، دستخوش تغییر شده است. همچنین، رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی به‌همراه لاستیک‌های ساخت میشلن روی این خودرو تویوتا نصب شده است.جزئیات قیمت این خودرو هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

منبع
carbuzz
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا