گیم

بازی Red Dead Redemption 2 در ماه بعد به ایکس باکس Game Pass می آید

حماسۀ عظیم ۱۰۰ ساعته راک استار گیمز Red Dead Redemption 2 ماه آینده به ایکس باکس گیم پس می رسد. نیازی به گفتن در این مورد نخواهد بود، این یکی، مشترکین Game Pass می باشند که مدتی منتظر مانده اند!

بازی red dead redemption 2 game pass

دقیقاً در صورتی که اخیراً از یک غار بیرون آمده اید و از غوغای جان فارغ هستید مطمئن نیستید که بازی شاهکار استودیو راک استار گیمز Red Dead Redemption 2 چیست.در اینجا توضیحات مایکروسافت در مورد بازی جدید گیم پس اضافه شده است:

آمریکا سال ۱۸۹۹،آرتور مورگان و باند ون der Linde شرکا هستند. این باند با وجود مأمورین فدرال و بهترین شکارچیان فصل در این ملت که روی پاشنه های خود می نشینند ، باید زنده بماند ، دزدی کند و راه خود را در سرتاسر سرزمین ناهموار آمریکا پیدا کنند و بجنگند. با بزرگتر شدن اختلافات داخلی ، این باند را از هم جدا می کند ، آرتور باید بین آرمان های خود و وفاداری به باند که او را بزرگ کرده است ، انتخاب کند.

حال که شامل محتوای اضافی Story Mode و یک حالت Photo Mode کاملاً برجسته می باشد، Red Dead Redemption 2 همچنین شامل دسترسی رایگان به دنیای زندگی مشترک Red Dead Online خواهد بود، جایی که بازیکنان آرایه ای از نقشها را به دست می آورند تا مسیر منحصر به فرد خود را در مرزها حک کنند. آنها جنایتکاران تحت تعقیب را به عنوان یک شکارچی پیگیری می کنند ، یک تجارت به عنوان یک معامله گر ایجاد می کنند ، گنج های عجیب و غریب را به عنوان یک جمع آوری خارج می کنند یا یک تقطیر زیرزمینی را به عنوان یک Moonshiner و خیلی موارد دیگر اداره می کنند.

red-dead-redemption-2-
بازی red dead redemption 2 game pass

تاریخ عرضه

ایکس باکس گیم پس دسترسی بازیکنان را به مدت ۱۰ دلار در هر ماه به بیش از ۱۰۰ بازی اعطا می کند – می توانید در اینجا لیست کاملی از کنسول ها و بازی های رایانه ای موجود را ببینید. اگر کاربر جدیدی هستید ، می توانید فقط ماه اول Xbox Game Pass Ultimate (شامل Xbox Live Gold) را با تنها ۱ دلار دریافت کنید.

Red Dead Redemption 2 روی Xbox Game Pass برای کنسول در تاریخ ۷ ماه مه عرضه خواهد شد، اگرچه کمی تعامل وجود دارد.من فکر می کنم محدودیت هایی برای سخاوت راکستار وجود دارد.شما کاربران ریور وب عزیز می توانید در اینجا یک نگاه به برررسی بازی تاریخی Red Dead Redemption 2 بندازید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا