آیفونتلفن همراه

گوشی ۲۰۲۰ iPhone SE دارای گواهینامه IP67 است

در حالی که گوشی آیفون SE از نظر قیمت یک گوشی هوشمند ارزان قیمت خواهد بود، اما از نظر ویژگی ها و مشخصات آن بسیار بزرگ است.مشخصات ان از همان تراشه A13 Bionic که از گوشی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو به ارث برده است.گوشی iphone se 2020 استاندارد IP67 را دارا است که حتی به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب به عمق ۱ متر بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود می تواند دوام بیاورد.

گوشی iphone se 2020

وب سایت اپل:

گوشی iphone se در شرایط آزمایشگاهی کنترل شده با رتبه IP67 تحت استاندارد IEC 60529 (حداکثر عمق ۱ متر تا ۳۰ دقیقه) مورد آزمایش قرار گرفت.مایعات و مقاومت آن در برابر شرایط گرد و غبار دائمی نیست و ممکن است مقاومت در اثر ساییدگی طبیعی کاهش یابد. سعی نکنید که یک آیفون مرطوب را شارژ کنید. برای دستورالعمل تمیز کردن و خشک کردن به راهنمای کاربر مراجعه کنید. خسارت گوشی در برابر مایعات شامل ضمانت نخواهد بود.

گوشی iphone se 2020

مقاومت

یک چیز را به خاطر بسپارید با گذشت زمان قابلیت های مقاومت در برابر مایعات گوشی آیفون شما،هرگز یکسان نخواهد ماند. ساییدگی در برابر این عوامل در نهایت باعث می شود تا آب به جاهایی که شما آن را نمی خواهید ، نفوذ کند، بنابراین بهتر است حتی در روز اول از آیفون خود مراقبت کنید تا از ماندگاری اطمینان حاصل شود. هنگامی که آب درون آیفون شما جمع شود و صدمه ببیند ، همانطور که اپل در شرایط بالا ذکر کرد ، تحت گارانتی قرار نمی گیرد.

در مقایسه با گوشی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو که دارای رتبه بندی IP68 هستند ، این گوشی های هوشمند می توانند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۴ متر در زیر آب بمانند. در اصل شما می توانید از گوشی هایی مانند دوربین های اکشن GoPro استفاده کنید.

منبع
wccftech
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا