تلفن همراههواوی

آنر ۳۰ اس با کرین ۸۲۰ و پشتیبانی از ۵G رونمایی شد

 گوشی آنر ۳۰S از نوع IPS با اندازه‌ی ۶.۵ اینچ و رزولوشن +FHD است که در گوشه‌ی بالا، سمت چپ آن حفره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

همانطور که انتظار می رفت ، زیرمجموعه تجاری Honor غول ارتباطات چینی Huawei از گوشی هوشمند جدید میان رده خود با نام آنر ۳۰S رونمایی کرده است و این اولین تراشه میان رده هواوی با قدرت چیپست های ارتباطی نسل بعدی ۵G است. این اسمارت فون همچنین دارای مشخصات برجسته ای است و همین مدل دارای شیشه ای پریمیوم و همچنین طراحی آلومینیومی است. بیایید مشخصات کامل را همراه با قیمت و جزئیات در دسترس بودن تلفن هوشمند جدید  گوشی آنر ۳۰S بررسی کنیم.

آنر ۳۰ اس با کرین ۸۲۰

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۴۰۰ x 1080 پیکسل به همراه طراحی سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ صفحه نمایش و همچنین نسبت ابعاد ۲۰: ۹ ، این دستگاه همچنین از پشتیبانی HDR10 پلاس برخوردار است و ۸۳.۸ را ارائه می دهد. نسبت صفحه نمایش به بدن در زیر این صفحه آنر ۳۰ اس با کرین ۸۲۰ استفاده می شود که از قابلیت اتصال ۵G نیز برخوردار است ، ا داخل بدنه‌ی آلومینیومی آنر ۳۰S پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۸۲۰ قرار گرفته که چهار هسته‌ی ARM-Cortex A55 چهار هسته‌ی ARM-A76 را در خود جای داده است. پردازش امور گرافیک در آنر ۳۰S را تراشه‌ی شش هسته‌ای Mali-G57 انجام می‌دهد از لحاظ ذخیره سازی ، این دستگاه با ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

سیستم‌عامل در زمان عرضه– اندروید ۱۰.۰ (AOSP + HMS) – Magic 3.0
تراشهHiSilicon Kirin 820
پردازنده مرکزی۸ هسته‌ای (یک هسته‌ی ۲.۳۶ گیگاهرتز Cortex-A76 و سه هسته‌ی ۲.۲۲ گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی ۱.۸۴ گیگاهرتز Cortex-A55)
پردازنده گرافیکیMali-G57
Honor-30S-Unveiled-With-Quad-Cameras-And-More-2

با حرکت به بخش عکاسی ، آخرین تنظیم دوربین عقب چهار سنگی آنر ۳۰ اس و در ترکیب یک سنسور اولیه ۶۴MP با دیافراگم f / 1.8 و پس از آن یک لنز ۸ مگ تله فتو f / 2.4 با ۳ برابر نوری دوربینی و تا ۲۰ برابر بزرگنمایی ترکیبی ، در کنار یک سنسور ۸MP ultrawide با دیافراگم f / 2.4 و حسگر عمق ۲MP با دیافراگم f / 2.4. در جلو ، این تلفن هوشمند یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و مکالمات ویدیویی را ارائه می دهد. برای امنیت ، گوشی هوشمند از یک اسکنر اثر انگشت در کنار هم برای لایه امنیتی بیشتر پشتیبانی می کند

نرم‌افزار آنر ۳۰S مبتنی بر اندروید ۱۰ بدون سرویس‌های گوگل است و این محصول آخرین نسخه‌ی پوسته‌ی اختصاصی هواوی یعنی Magic UI 3.1.1 را اجرا می‌کند.آنر ۳۰S از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر برخوردار است که به لطف پشتیبانی از شارژ ۴۰ وات به سرعت شارژ می‌شود. جدیدترین گوشی آنر در چهار رنگ مشکی آبی، سبز و ترکیب آبی و صورتی از یک هفته‌ی دیگر روانه‌ی بازار چین خواهد شد. هواوی نسخه‌ی ۸/۱۲۸ گیگابایتی این محصول را ۲.۳۹۹ یوان معادل ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری کرده است؛ قیمت گوشی جدید آنر در نسخه‌ی ۸/۲۵۶ گیگابایتی معادل ۳۸۰ دلار خواهد بود.

شبکه بی‌سیمWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث۵.۱، A2DP، LE
GPSبله، با A-GPS، GLONASS، BDS
رادیوخیر
USB۲.۰، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل ، پشتیبانی از OTG
اصلی۶۴ مگاپیکسل (۰.۸ میکرومتر سایز پیکسل، ۱/۱.۷۲ اینچ سایز سنسور، لنز واید ۲۶ میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) ۸ مگاپیکسل (لنز ۸۰ میلی‌متری تله‌فوتو، زوم اپتیکال ۳ برابر، فوکوس خودکار، f/2.4) 8 مگاپیکسل (لنز ۱۷ میلی‌متری فوق‌عریض، f/2.4) 2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)
قابلیت‌هافلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری۲۱۶۰p@30fps، ۱۰۸۰p@30fps، ۷۲۰p@960fps، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
سلفی۱۶ مگاپیکسل (لنز واید، f/2.0)
فیلم‌برداری سلفی۱۰۸۰p@30fps
آنر 30 اس  Honor-30S-Unveiled-With-Quad-Cameras-And-More-2
منبع
technobugg
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا