فیلم و سریال

فیلمبرداری سریال The Falcon and the Winter Soldier در پراگ بخاطر کرونا لغو شد

فیلمبرداری این سریال مارول با بازی آنتونی مکی و سباستین استن ، هفته گذشته در پراگ شروع به کار کرد. این تیم اکنون به آتلانتا بازگشت.این دومین بار است که تیراندازی با عنوان “شاهین و سرباز زمستانی” کنسل شده است در ژانویه ، این سریال پس از آنکه جزیره کارائیب شاهد دو زمین لرزه بود ، ساقه آن را در پورتوریکو لغو کرد.  و همچنان طبق برنامه اولین سریال دنیای سینمایی مارول قرار است در ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. 

ویروس کرونا باعث توقف و لغو مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier در شهر پراگ در کشور چک شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، مقامات جمهوری چک در ابتدا اعلام کردند که در پی اعلام ابتلای بیش از ۴۰ نفر به ویروس کرونا که اکنون به ۶۷ نفر افزایش یافته، دولت تمامی مدارس کشور چک را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده و براساس این گزارش، محدودیت‌های بیشتری در ارتباط با برگزاری رویدادها و مسافرت‌ها اعمال خواهد شد که در واقع این موارد تنها بخشی از اقدامات پیشگیرانه دولت چک در مورد ویروس کرونا است. همچنین این موضوع باعث شد تا مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier که از روز جمعه هفته گذشته در پراگ آغاز شده بود، در این هفته تعطیل شود و تمامی بازیگران و عوامل تولید به آتلانتا فراخوانده شده‌اند.

ویروس کروناthe-falcon-and-the-winter-soldier-marvel-captain-america-shield

بازیگران

سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ادپرو اودیه و نوا میلز، در این سریال به بازی پرداختند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا