فیلم و سریال

بررسی فیلم Underwater

فیلمی در ژانر علمی تخیلی که جذاب و دیدنی که بیننده را تا آخر دقایق مجذوب خود می کند.از بازیگران آن می‌توان به کریستن استوارت، ونسان کسل… نام برد که در این فیلم حضور دارند.به بررسی فیلم می پردازیم.

Underwater به کارگردانی ویلیام یوبانک از فیلمنامه های برایان دافیلد و آدام کوزاد ، زیرآب از خدمه یک آزمایشگاه زیر زمینی واقع در هفت مایل زیر سطح دریا پیروی می کند ، زیرا آنها در مواجهه با یک تهدید وحشتناک برای بقا می جنگند. تاکنون ، بنابراین بیگانه و صادقانه زیر آب در شرایطی که تأثیرات خود را بر آستین خود می پوشاند بهترین حالت را دارد. اما فقدان اعتقادات – و اعتقاد مخاطب – اغلب باعث می شود فیلم نسبت به علمی عالی و بلند پروازانه ای که پیش از این احساس ضعف کرده است احساس ضعف کند.

ما نورا استوارت را در حمام ، سکوت و وزن آب در نزدیکی ملموس تماشا می کنیم. جهت یوبانک جالب و پرتنش و استوارت برقی است. اما فقط چند دقیقه و لحظاتی قبل از شروع اعتصاب فاجعه ، صدای Blade Runner-esque می شنویم که بی معنی است و تقریباً تمام قدرت صحنه را از دست می دهد. آن نبرد بین جو ، ابهام و نیاز به نگه داشتن مخاطب متأسفانه هرگز به تعادل نمی رسد و به سرعت به یکی از بزرگترین عیب های زیر آب تبدیل می شود.

بررسی فیلم Underwater

فیلمنامه

فیلمنامه چیز زیادی درباره شخصیت‌های آن‌ها به ما ارائه نمی‌دهد. استوارت نشان می‌دهد بازیگر نقش اصلی خوبی در یک فیلم اکشن است و بقیه گروه بازیگران هم خودشان را به خوبی نشان می‌دهند. اما خسته‌کننده بودن تی جی میلر واقعا مخاطب را اذیت می‌کند. حتی اگر او طی دو سال گذشته با کارهای جنجالی‌اش باعث نابودی دوران حرفه‌ای خودش نشده باشد، حضور او به عنوان شخصیت طناز در این فیلم واقعا بی‌جا بوده است. قبلا چندین بار میلر را در چنین نقشی دیده‌ایم و در اینجا هم هر زمانی که در حال فرار از دست هیولا باشد، امیدواریم هرچه زودتر کشته شود.

Underwater موقعیت کاملا مناسبی برای تبدیل به یک فیلم درجه ۲ جذاب و مهیج داشت (البته واقعا نمی‌توان یک فیلم با بودجه ۸۰ میلیونی را درجه ۲ دانست)، اما عناصر زیادی در آن باعث شکستش می‌شوند. قبل از اینکه همه چیز به هم بریزد، زمان مناسبی برای شناختن شخصیت‌ها و دنیای آن‌ها صرف نمی‌شود. صحنه‌های اکشن کاملا تصادفی و گیج کننده هستند. 

بررسی فیلم Underwater

دنیای عمیق فیلم

در عرض پنج دقیقه ، شما کاملاً به دنیای اضطراب و وحشت در اعماق دریا فرو می روید که نورا ، امیلی ، و تهییج مداوم آنها برای مردان با هزینه ، سعی در فرار از آنچه در ابتدا به نظر می رسد مانند یک زلزله زیر آب است ، اما به سرعت مانند چیز دیگری آشکار می شوند. کاملاً این آشکار یکی دیگر از لحظه های دلپذیرتر در زیر آب است. هر گونه هواداری ترسناک می داند ، اغلب آنچه در تصورات شماست ، ترسناک تر از هر چیزی است که توسط شخص دیگری ساخته شود.

پس از رونمایی از هیولا های دریایی CG که خدمه آنها را شکار می کنند ، همه از حاشیه اقیانوس آرام بیشتر از بیگانگان می شوند ، به خصوص که اکشن دوم و سوم در اقیانوس اتفاق می افتد که اغلب صحنه های بریده شده از یک بازی ویدیویی AAA بیشتر از یک بازی بزرگ بودجه فیلم هالیوود. شاید این همان چیزی باشد که یوبانک و همکار هستند. در حال پیشروی بودیم ، بیشتر یک فیلم بزرگ بمب گذار با حساسیت به آرت هاوس. اما به نظر می رسد وقتی مجموعه های عملی ، لباس و بازیگران درخشان می شوند وقتی که ابهام وحشتناک (و عدم وجود CG آشکار) در اولین عمل محور است.

این بدان معنا نیست که شما از زیر آب لذت نمی برید. استوارت یک سرب جذاب و بد عمل است ، کاسل و هنویک ستارگان پشتیبان جذاب هستند ، برخی از جالب ترین و جالب ترین طراحی های کت و شلوار خارج از بازی های ویدئویی وجود دارد ، و به طور کلی این یک اکشن پر از اکشن است که اگر تصمیم به سر کردن گرفتید به احتمال زیاد سرگرم خواهد شد.

b2d26080b12e525c03b56f77c9f6b26a

پتانسیل های فیلم

بیرون آن را ببین اما به نظر می رسد که در اینجا پتانسیل های بسیار بیشتری برای زیر آب وجود داشته باشد تا چیز خاصی باشد به نظر می رسد لحظاتی دیگر فیلم دیگر با درک وضع دید و سکوت عجیب و غریب ، با فهمیدن کلاستروفوبیا و انزوا که باعث می شود مجموعه فیلم بسیار ترسناک شود ، شما را لرزاند. اما این فیلمی نیست که به دست آوردیم ، و این باعث می شود عشق به فیلم پاپ کورن کم عمق و در عین حال سرگرم کننده که زیر آب در نهایت خود را به عنوان نمایش می دهد دشوار کند.

کریستن استوارت همچون پتانسیل برای فیلم بهتری می گیرد که به وحشت ناخوشایند بیگانه نزدیک می شود و نه پرده بلوکی که این فیلم به دنبالش می رود. اما اگر می خواهید یک چوب لباسی علمی تخیلی پاپ کورن که ممکن است باعث پرش شما شود ، تماشای اجراها را آسان کنید و استیوارت را به عنوان یک ستاره اکشن در ساخت خود ایجاد کنید ، می توانید بدتر از بررسی این فیلم ناقص اما سرگرم کننده باشید.

Underwater-Dive-Prep

دیدگاه منتقدان به فیلم زیرآب

مت دوناتو | We Got This Covered

۸۰ از ۱۰۰

بله این فیلم Alien (بیگانه) است «اما زیر آب» و این هم یک چیز خیلی خوب است. زیرا کریستن استوارت فوق‌العاده و درجه یک در این فیلم ما را با یک ماجراجویی ترسناک به عمیق‌ترین و وحشتناک‌ترین مناطق آبی می‌برد.

برایان تالریکو | RogerEbert.com

۷۵ از ۱۰۰

فیلم زیر آب شما را مجبور می‌کند که از آن خوشتان بیاید و دوستش داشته باشید. اصلا زمانی هم نیست که این اتفاق نیفتد.

بیلگ ایبری | ولچر

۷۰ از ۱۰۰

لذت اصلی و بزرگی که در فیلم زیر آب وجود دارد، این است که به طرز شگفت‌انگیزی همه چیز به یکباره اشتباه پیش می‌رود.

لیا گرین بلانت | اینترتینمنت ویکلی

۶۷ از ۱۰۰

کریستن استوارت، یک قهرمان ژانر اکشن دیگر محسوب می‌شود؛ البته یک قهرمان باهوش و سرسخت که موهای بسیار زیبایی هم دارد. او از راه سخت متوجه شد که در اعماق دریا، درست همانند فضا، هیچکس صدای جیغ و فریاد شما را نمی‌شنود.

سارا هاگی | گلوب اند میل

۶۳ از ۱۰۰

این فیلم یک اثر اکشن و دلهره‌آور است که لحظات لذت‌بخشی را فراهم می‌کند و هیچوقت خسته کننده نیست.

روزی نایت | آی جی ان

۶۰ از ۱۰۰

فیلم زیر آب یک اثر دلهره‌آور و علمی تخیلی جذاب است که نقص‌های خودش را هم دارد؛ اثری که هیچوقت به بزرگی مخصوص خودش دست پیدا نمی‌کند.

ریچارد روپر | شیکاگو سان تایمز

۳۸ از ۱۰۰

فیلم زیر آب به‌عنوان یک اثر ترسناک و علمی تخیلی، هیچ رکورد جدیدی را نمی‌شکند و به سطح جدیدی هم نمی‌رود؛ البته به جز اینکه می‌تواند به عنوان یک مدعی احتمالی، برای مسخره‌ترین فیلمی که در تاریخ ساخته شده، به شمار بیاید.

پیتر تراورس | رولینگ استون

۳۰ از ۱۰۰

این فیلم آبکی و وحشتناک سه سال پیش فیلمبرداری شده است. این فیلم به نوعی این باور را تایید می‌کند که ماه ژانویه، دقیقا همان ماهی است که هالیوود برای دفن کردن اشتباهات خود استفاده می‌کند.

سورن اندرسون | سیاتل تایمز

۲۵ از ۱۰۰

اولین فیلم دهه جدید که درباره یک موجود است، اکران شد. پسر، واقعا احمقانه است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا