
نیل دراکمن از تاخیر بازی The Last of Us Part II صبحت کرد
کارگردان خلاق نیل دراکمن به آخرین قسمت از پادکست بلاگ پلیاستیشن پیوست تا در مورد اوضاع تأخیر بازی برای بار دوم و بر تیم توسعه چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد.در تاریخ دوم ماه آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی ، شرکت Sony Interactive Entertainment تأخیر بازی مورد انتظار را اعلام کرد.این دومین باری بود که بازی را به تأخیر انداختند. بار اول ، به دلیل توسعه ، بار دوم به دلیل بحران بیماری همه گیری ویروس کووید-۱۹ روبه روشد. باتوجهبه این مسئله، کار کردن از خانه برای کارمندان این استودیو ناتی داگ ، اگرچه مشکلات را حل نمیکند اما میتواند از میزان فشار وارد شده بر آنها بکاهد.
نیل دراکمن از تاخیر بازی The Last of Us Part II
کارگردان خلاق نیل دراکمن به آخرین قسمت از پادکست بلاگ پلیاستیشن پیوست تا در مورد اوضاع تأخیر بازی برای بار دوم و بر تیم توسعه چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد ، مشکلات مانند منتشر شدن نسخه ی نمایشی (دمو) در این بین و اینکه چقدر کار برای عنوان باقی مانده است.
حتی اگر شرکت SIE تصمیم داشته باشد بازی را به صورت دیجیتالی عرضه کند ، که آنها از این امر امتناع به صورت جدی هم می ورزند، با توجه به سرعت دانلود فعلی و استفاده از کند شدن اینترنت در سراسر جهان ، این امکان وجود ندارد که آن را دانلود کنیم.
گفت و گو نیل دراکمن با مدیر ارشد ارتباطات
بهگفتهی کارگردان خلاق نیل دراکمن:
هنوز تعدادی اشکالاتی در بازی وجود دارد که مشغول پیدا کردن و برطرف کردن آنها هستیم. ما میخواهیم بازی را تا آنجا که میتوانیم پولیش کنیم؛ بهطوری که هر بخش را بهطور مجزا بررسی میکنیم و مطمئن میشویم که کیفیت آن در حد و اندازهی استاندارد ناتی داگ می باشد.تقریبا کارمون تمام شده؛ بخش عذابآورش هم دقیقا همین است. بازی تمام شده ولی ما باید همچنان بنشینیم و منتظر بمانیم تا تصمیم بگیریم بهترین راه برای عرضهی آن به طرفدارانمان چه چیزی است.
بهگفتهی دراکمن، هنوز تصمیمی در اینباره گرفته نشده اما توضیح داد که رسیدن نسخهی فیزیکی بازی به دست مردم و توجه به زیرساختهای متفاوت اینترنت در سرتاسر جهان هم مسئلهای است که باید درنظر گرفته شود.
این یک بازی جهانی که مردم در همهی کشورها منتظر تجربهی آن هستند و ما میخواهیم در این موضوع مطمئن شویم که برای همه با عدالت رفتار میکنیم. اگر ما بازی را برای بخش کوچکتری از مردم فراهم کنیم، برای آنهایی که قادر به تهیهاش نیستند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
درحالحاضر مشغول درنظرگرفتن همهی گزینههای مختلف هستیم تا ببینیم بهترین و سریعترین راه ممکن برای فراهم کردن بازی برای همهی طرفدارانمان چیست. این کار قرار است مدتی وقت ما را بگیرد تا شرایط را بسنجیم، بهترین تصمیم را بگیریم و شرایطی که دنیا در آن قرار گرفته را بررسی کنیم؛ در این دوره، شرایط روزبهروز تغییر میکند.

مسئلۀ فرستادن کارکنان ناتی داگ به خانه
باتوجهبه این مسئله، کار کردن از خانه برای کارمندان این استودیو، اگرچه مشکلات را حل نمیکند اما میتواند از میزان فشار وارد شده بر آنها بکاهد.
ما به آنها گفتیم که: نگاه کنید؛ الان در دنیا اتفاقات زیادی در جریان می باشد. زمانی را برای مراقبت از خودتان صرف کنید. برای بودن با خانوادههایتان وقت بگذارید.
نیل دراکمن در طی موضوع تاخیر بازی The Last of Us Part IIحتی دربارهی منتقل شدن تیم از استودیو به خانه گفت:
به آنها گفتیم ببینید؛ اگر قرار است به تاریخمان نرسیم، مهم نیست، به تاریخمان نمیرسیم؛ یک فکری برایش میکنیم. اما شما از همهچیز مهمتر هستید.
و حتی الآن هم که در حال تمام کردن تولید بازی هستیم، به کارکنانمان میگوییم اگر به استراحت نیاز دارید، یکی دو روزی به خودتان استراحت دهید. هر کاری که برای مراقبت از خودتان لازم است بکنید. پروژه همچنان سر جایش میماند و فرار نمی کند.
خبرنگاران
مسئلهی عرضهی دمویی که پیشتر برای خبرنگاران و پشت درهای بسته نشان داده شده بود هم در این پادکست به میان آمد. دمویی که عرضه شدنش در این شرایط میتوانست امید طرفداران را زنده نگه دارد و به آنها دلگرمی دهد.
اینکه شما دمویی داشته باشید که آن را برای یک رویداد خبری نمایش میدهید و کارمندانی از ناتی داگ آنجا باشند که هر ثانیه از آن را ببینند و مطمئن شوند که به درستی کار میکند، مسئلهی کاملا متفاوتی است.
فرهنگ محیط کار ناتی داگ از زمان گزارش کوتاکو، که ماه گذشته منتشر شد ، مورد بررسی قرار گرفته است ، نگاه گسترده ای به اعتماد به نفس استودیو به تردد و عوارض ناشی از آن بر کارمندان خود نشان داده است.اقدامات انجام شده برای ادامه کار در میان این اوضاع بحران ممکن است مشکل را حل نکرده باشد ، اما ممکن است فشار زیادی برداشته باشد.
