تلفن همراهسامسونگ

Vivo از فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در هند پیشی گرفت

براساس داده های Canalys ، Vivo برای اولین بار در سه ماه گذشته بیش از سامسونگ گوشی های هوشمند بیشتری را در هند ارسال کرد.

گوشی های هوشمند vivo

فروش این شرکت به فروشندگان در مقایسه با سال گذشته به دو برابر ۶.۷ میلیون واحد رسیده است ، تقریباً ۲۰ درصد از بازار ، مقام دوم در پشت ۱۰.۳ میلیون واحد شیائومی و سهم ۳۱ درصد است.

محموله های سامسونگ با ۱۴ درصد کاهش به ۶.۳ میلیون دستگاه رسید و آن را به عنوان سومین مارک برتر از ریلم و اوپو بدست آورد.به طور کلی ، بازار هند با وجود اینکه این کشور در اواخر ماه مارس به بن بست رسیده است ، ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد می کند.

شایان ذکر است که Vivo یک برند BBK Electronics در کنار Realme و Oppo است. اگر فروش هر سه مورد با هم جمع شود ، کنگلومرا عظیم چینی که صاحب وان پلاس نیز می باشد به راحتی با بیش از ۴۰ درصد سهم بازار ، شماره یک را به خود اختصاص می دهد.

گوشی های هوشمند vivo

تحلیلگر Canalys

با این حال ، مادومیتا چوداری تحلیلگر Canalys ، پیروزی Vivo را “تلخ” قلمداد می کند. این شرکت حامی اصلی لیگ برتر هند، یک لیگ کریکت بی نظیرکه هرساله از بهار برگزار می شود ، و چوداری می گوید محموله های Vivo برای تضمین سطح بالایی از سهام در نظر گرفته شده است.

از آنجا که فصل IPL به تعویق افتاده است ، دستیابی به میزان فروش مورد انتظار خود برای مصرف کنندگان حتی اگر بازهم قفل بسته شود ، برای Vivo دشوار خواهد بود.

با این حال ، این ارقام نشان می دهد که قدرت نام تجاری Vivo در حال رشد در هند است حتی اگر نتواند یک بیماری همه گیر بی سابقه را به حساب آورد. همچنین تسلط BBK فقط در حال تقویت شدن است – به ویژه Realme محموله های خود را بیش از یک سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داده است.

منبع
theverge
2.7 3 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا