تلفن همراهسامسونگ

تصاویر زنده لو رفته از گلکسی نوت ۱۰ تغییرات گسترده در طراحی فبلت پرچمدار سامسونگ را نشان می‌دهند

با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ، مجدداً شاهد لو رفتن ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری هستیم و تقریباً می‌دانیم منتظر په محصولی از سوی سامسونگ هستیم. حال تصاویری از گلکسی نوت ۱۰ منتشر شده که نشان دهنده تغییرات ظاهری گسترده این پرچمدار در مقایسه با نسل پیشین است.

گلکسی نوت ۱۰ مجهز به نمایشگری دارای حفره، تقریباً مشابه نمونه به کار رفته در گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس خواهد بود. البته این حفره به جای گوشه سمت راست در وسط قسمت بالایی نمایشگر پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود.

همچنین نسخه‌ای مجهز به دوربین پشتی چهارگانه نیز تحت عنوان “گلکسی نوت ۱۰ پرو” نیز روانه بازار خواهد شد. در بخش طراحی شاهد لبه‌هایی تیز و با انحنای کمتر در مقایسه با نسل پیشین خواهیم بود. ظاهراً قلم S Pen نیز تغییر چندانی نداشته است.

بر اساس آنچه پیش از این در شایعات منتشر شده بود، سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۱۰ را طی چند نسخه متفاوت با عناوینی نظیر Pro یا ۵G به بازار عرضه کند. با این حال ظاهراً این شایعات غلط از آب درآمده‌اند و بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منبعی که تصاویر جدید گلکسی نوت ۱۰ را منتشر کرده است، سامسونگ قصد دارد از همان رویه نامگذاری استفاده در گلکسی اس ۱۰ استفاده کند. بنابراین به جای گلکسی نوت ۱۰ پرو، شاهد گلکسی نوت ۱۰ پلاس خواهیم بود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت گلکسی نوت ۱۰ مجهز به نمایشگری دارای حفره است. به نظر می‌رسد این حفره کوچکتر  از نمونه استفاده شده در گلکسی اس ۱۰ است. اگر با اندکی دقت بیشتر به تصاویر نگاه کنید، متوجه حضور محافظ نمایشگر از پیش نصب شده بر روی این گوشی خواهید شد. لبه‌های این محافظ نمایشگر از پیش نصب شده در قسمت حفره دوربین در هر دو تصویر قابل مشاهده است.

در قسمت پشتی شاهد همان ترکیب چهارگانه دوربین اصلی با چینش عمودی هستیم که پیش از این در رندرها مشاهده کرده بودیم.
هنوز نمی‌توان تصاویر لو رفته را تایید یا تکذیب کرد. صرف نظر از رزولوشن و کیفیت بسیار پایین، این تصاویر نخستین تصاویر منتشر شده از گلکسی نوت ۱۰ پلاس هستند. حال تنها باید تا زمان معرفی رسمی منتظر ماند و دید پرچمدار جدید سامسونگ تا چه حد شبیه به تصاویر و اطلاعات لو رفته خواهد بود.

منبع
شهر سخت افزار
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا