گیم

فیفا ۲۰۲۰ از دید سایت های معتبر دنیا

فیفا در طول این دوران طرفدارهای زیادی پیدا کرده است که هر ساله دنبال انتشار نسخه جدید فیفا توسط شرکت محبوب الکترونیک آرتز(Electronic Artz) می باشند و حالا آن زمان رسیده که با نسخه جدید هیجان انگیز فیفا ۲۰۲۰ لذت را با دوستان و خانواده ببریم.به بررسی دیدگاه سایت های معتبر دنیا به بازی فیفا ۲۰۲۰ می پردازیم.

 

 

دیدگاه سایت های معتبر دنیا به فیفا ۲۰۲۰ :

 

گیم روولوشن

۹۰ از ۱۰۰

 گیم‌پلی بازی خیلی تغییر زیادی در مقایسه با فیفا ۱۹ داشته است،که یکی از بهترین بازی‌های ورزشی خواهد بود که تجربه کرده‌اید. ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به بخش‌های  Career و آلتیمیت تیم باعث شده تا این حالت‌ها حتی از قبل هم بهتر شوند و تنوع بالای تیم‌ها و ورزشگاه‌های لایسنس‌شده هم یک بازی کامل را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین حالت ولتا هم یکی از بهترین بخش‌های بازی و بی‌نهایت هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است.

 

گیمزرادار

۸۰ از ۱۰۰

اضافه شدن بخش ولتا و تغییرات قسمت Career بازی، باعث شده‌اند تا این نسخه از فیفا به تجربه‌ای تبدیل شود که فقط محدود به آلتیمیت تیم نمی‌شود و سایر قسمت‌هایش هم می‌توانند جذاب باشند.

 

گیم‌اسپات

۸۰ از ۱۰۰

فیفا ۲۰ هم مشکل‌دار و هم جذاب است و در نتیجه به همان میزان که از بازی کردنش اذیت خواهید شد به همان میزان هم برای‌تان سرگرم‌کننده خواهد بود. بخش ولتا حالت جالب و دوست‌داشتنی است که به‌عنوان یک تفریح و سرگرمی اوقات خوشی برای‌تان رقم می‌زند و آلتیمیت تیم هم کماکان کیفیت خوب خودش را حفظ کرده است. با اینکه EA امسال بالاخره یادش افتاد که باید نگاهی هم به قسمت کریر بازی داشته باشد ولی این بخش هنوز هم پر از مشکلات مختلف است.

 

 FIFA-20 فیفا 2020 Volta

 

آی‌جی‌ان

۷۸ از ۱۰۰

بخش ولتا در فیفا ۲۰۲۰ شدیدا سرگرم‌کننده است و حتی داستان آن هم از داستان حالت Journey بهتر می باشد. جدا از این تغییراتی در گیم‌پلی بازی و مخصوصا سیستم دفاع آن اعمال شده است اما در مجموع با اثری طرف هستیم که کنترل بازیکنان و توپ در آن آنطور که باید روان نیست. در حالت کلی برای افرادی که نتوانند با بخش ولتا ارتباط برقرار کنند، فیفا ۲۰ چندان ویژگی جدیدی مخصوصا برای تجربه آفلاین ارائه نمی‌کند و به همین دلیل هم قرار نیست پیشرفت بزرگی برای مجموعه باشد.

 

گیم‌اینفورمر

۷۵ از ۱۰۰

شاید در حالت کلی این روز‌ها مجموعه فیفا محبوبیت زیادی داشته باشد، ولی فیفا ۲۰ بیش‌تر شبیه به اثری است که مشخص نیست واقعا روی بهبود کدام بخش خود تمرکز کرده است. برای مثل گیم‌پلی بازی کماکان مشکلاتی دارد و حالت آلتیمیت تیم هم با اینکه درگیر‌کننده است، اما کماکان همان تجربه‌ای است که در نسخه‌های قبل هم شاهد بودیم. با نزدیک شدن به نسل بعدی کنسول‌ها، به‌نظر می‌رسد که EA یا از حیث ایده‌های جدید به بن‌بست خورده است یا اینکه دیگر زمان کافی برای بهتر کردن بازی در این نسل ندارد.

بازی ورزشی اثر الکترونیک آرتز برای پلتفرم های پلی استیشن ۴،ایکس باکس وان،نینتندو سوییچ،پی سی در دسترس می باشد.

 

 fifa_20_volta

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا