گیم

نسخه جدید GTA طبق گزارش های اولیه در حال توسعه است

فرنچایز سرقت بزرگ بسیار محبوب و مورد تحسین منتقدان روبه رو شده است که مطمئناً با ورود بعدی نسخۀ خود آن را دوباره به دست خواهد آورد ، با این که قسمت پنجم قبلی خود به طور مسلم یکی از بهترین بازی های ویدیویی جهان از این نسل است. راک استار گیمز پس از انتشار Red Dead Redemption 2 وGrand Theft Auto V ، عموماً در جبهه GTA بی سر و صدا عمل کرده است.

نسخه جدید gta

طبق گفته منبعی از شرکت راک استار گیمز ، در حال حاضر در مراحل ابتدایی توسعه بازی بعدی GTA است که فرض می کنیم Grand Grand Theft Auto VI نامیده شود.زیرا اینطور که پیداست نسخه بعدی این سری نام دیگری برای خود رقم خواهد زد.

در حالی که جزئیات دقیقی از دنیای بازی ، شخصیت ها و وسایل نقلیه هنوز در خیالات ما وجود دارد ، به نظر می رسد انتشار Grand Theft Auto VI رویکرد متفاوتی را به خود می گیرد.

به گفته سایت IGN :

به دلیل برخی تغییرات داخلی در استودیوی بازی ، یکی از برنامه ها این است که نسخۀ بعدی را “یک نسخه با اندازه متوسط (که طبق استانداردهای Rockstar باز هم یک بازی بزرگ خواهد بود) باشد که سپس با گسترش به روزرسانی های منظم با گذشت زمان ، که ممکن است به کاهش استرس و بروز بحران کمک کند.

نسخه جدید gta
نسخه جدید gta

توسعه بازی

بحران و استرس موردنظر موضوعی بود که در طول توسعه Red Dead Redemption 2 مطرح شد ، یکی دیگر از حق رای دادن های دنیای جهان باز و GTA مانند با محوریت غرب وحشی و گاوچرانها متمرکز شد ، جایی که ظاهرا کارمندان در ۱۰۰ ساعت در هفته دست به کار می زدند. فقط برای دیدار با مهلت این برنامه آزادی علاوه بر تغییر در رهبری در دفاتر خود و همچنین آموزش و برنامه هایی برای بهبود روند کار و برنامه ریزی برای بازی بزرگ بعدی آنها است.

آیا می توانیم بازی Grand Grand Theft Auto فعلی را در بخش هایی شاهد باشیم؟ ممکن است ابتدا یک دنیای بازی با ظرافت اندازه و سپس بعد از انتشار اصلی با محتوای قابل بارگیری اضافی گسترش یابد؟ البته در این مقطع هیچ چیز مشخص نیست ، اما حداقل می دانیم که در آینده ای نزدیک می توان انتظار بازی جدید GTA را داشت.

4 1 vote
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا