اخبارگیم

سی دی پراجکت امتیاز مجموعه The Witcher را تمدید کرد

 سی دی پراجکت استودیوی لهستانی گفته ای را مطرح کرده است که قرار است The Witcher را در آینده ادامه و توسعه دهد به همین دلیل به بررسی این خبر در این مقاله می پردازیم.

سی دی پراجکت رد قصد دارد دنیای The Witcher را در آینده ادامه دهد. این استودیو در گذشته چندین بار این موضوع را مطرح کرده. حال این استودیوی لهستانی قراردادی را با آندرزج ساپکوفسکی ، نویسنده رمان های The Witcher، امضا کرده است. طبق این قرار داد امتیاز مالکیت این مجموعه برای استودیوی سی دی پراجکت تمدید می شود.


این استودیو اخیراً اعلام کرده بود که قصد دارد تا وارد توافق نامه ای را با آقای آندرزج ساپکوفسکی تنظیم کند که نتیجه آن تقویت روابط بین آن ها خواهد بود. همچنین در اعلامیه ی خود اظهار داشتند که این توافق نامه کاملاً شفاف بوده و خواسته ها و انتظارات هردو طرف را برآورده می کند، همچنین چارچوبی برای همکاری های آینده ارائه می دهد. طبق گفته های استودیو، شرایط این توافق نامه افشا نخواهد شد.


این توافق نامه کمک شایانی به ساخت بازی های مجموعه The Witcher می کند، چون اخیراً سی دی پراجکت رد و ساپکوفسکی در مورد امتیاز مجموعه The Witcher با مشکلاتی روبه رو شده بودند که طبق این توافق نامه مشکلات هر دو طرف برطرف خواهد شد.

cdp_004-1024x760-compressor
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا