از تغییرات فیس لیفت جدید مربوط به دماغه خودرو و چراغ های کاملا ال ایی دیی آن می شود که میزان دید راننده در مسیر را ۳۰ درصد در مقایسه با مدل قبلی و لامپ های هالوژنی بهبود می دهد. وضعیت مشابهی را نیز در مه شکن ها و همچنین چراغ های عقب شاهد هستیم.
تغییراتی نیز در بخش گریل قابل مشاهده است که عملا شکل بامپر(سپر) جلو را نیز دستخوش تغییرات جزیی کرده است. در فیس لیفت جدید و تریم های گرانتر آن، استفاده از عناصر کرومی مدنظر قرار گرفته تا حس لوکس این محصول افزایش یابد.
حالت های رنو
رنو از باتری ۹/۸ کیلووات ساعتی در مگان پلاگین هیبریدی استفاده کرده که به گفته ی این شرکت شعاع حرکتی ۵۰ کیلومتر را در حالت تمام برقی تضمین کند. رنو مگان پلاگین هیبریدی در حالت تمام برقی توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت را نیز داراست. شعاع حرکتی مگان پلاگین هیبرید در حالت رانندگی شهری براساس استاندارد WLTP اروپا ۶۵ کیلومتر است.رنو تخمین می زند که میزان انتشار گاز دی اکسید کربن مگان E-Tech کم تر از ۴۰ گرم در هر کیلومتر اما ارقام رسمی WLTP هنوز منتشر نشده است. رنو مگان E-Tech از سه حالت رانندگی مختلف با نام های Pure، MySense و Sport برخوردار است. در حالت Pure تنها از موتور برقی استفاده می شود. در وضعیت MySense سیستم هیبریدی خودرو به شکلی بهینه از هر دو موتور استفاده می کند.
در این حالت یک قابلیت با نام E-Save نیز وجود دارد که همواره سطح شارژ باتری را بالای ۴۰ درصد حفظ می کند. در حالت Sport نیز راننده می تواند از حداکثر قدرت هر سه موتور استفاده کند.شاید در نگاه نخست تشخیص دادن تغییرات در ظاهر مگان جدید کمی سخت باشد؛ اما رنو تغییراتی را در طراحی این خودرو اعمال کرده است که شامل سپر جلوی جدید، تزئین کرومی چراغ های مه شکن و ورودی های هوای جدید هستند. گلگیرها و رینگ های ۱۶ و ۱۸ اینچی مگان ۲۰۲۰ نیز جدید هستند.
رنگ
رنو سه رنگ جدید را هم به رنگ های قابل سفارش برای مگان اضافه کرده است. از دیگر تغییرات مگان ۲۰۲۰ وجود چراغ های LED Pure Vision در تمامی مدل ها به صورت استاندارد است.درون کابین نیز رنو سعی کرده تا مگان ۲۰۲۰ را مدرن تر از قبل کند. پشت فرمان نمایشگر بزرگ ۱۰,۲ اینچی و یک نمایشگر ۹/۳ اینچی دیگر نیز روی داشبورد وجود دارد که سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو را درون خود جای داده است. هر دو نمایشگر مگان دارای سیستم رهیاب ماهواره ای هستند و قابلیت اتصال به تلفن های همراه هوشمند را دارند.
مگان برای سال ۲۰۲۰ به سیستم های کمکی رانندگی جدیدی هم مجهز شده است. یکی از این سیستم ها Highway & Traffic Jam Companion است که سطح ۲ رانندگی نیمه خودران را پشتیبانی می کند و می تواند راحتی بالایی را در رانندگی روزمره فراهم کند. این سیستم قابلیت فعال شدن در سرعت های ۰ تا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.
اسب بخار
یک پیشرانهی ۱/۳ لیتری از سری TCe برای مگان قابل انتخاب است که با سه قدرت ۱۱۳، ۱۳۸و ۱۵۸ اسببخار موجود می باشند. رنو یک نسخهی دیگر با قدرت ۹۹ اسببخار را نیز عرضه خواهد کرد. تا پایان سال ۲۰۲۰ یک پیشرانهی TCe دیگر با حجم ۱ لیتر و قدرت ۱۱۸ اسببخار به این موتورها اضافه خواهد شد. جعبهدندههای قابل انتخاب برای مگان ۶ سرعتهی دستی و ۷ سرعتهی دوکلاچ هستند.
رانندگانی که به مصرف سوخت اهمیت میدهند میتوانند مدلهای دیزلی مگان را انتخاب کنند. یک پیشرانهی دیزلی ۹۴ اسببخار قدرت دارد و با جعبهدندهی ۶ دندهی دستی به فروش خواهد رسید و پیشرانهی دوم نیز با قدرت ۱۱۳ اسببخار و بههمراه جعبهدندهی DCT عرضه خواهد شد.
رنو برای سال ۲۰۲۰ مدل GT Line را با مدلی جدید بهنام RS Line جایگزین خواهد کرد. مگان RS Line ظاهری اسپرت و مانند مدل RS دارد. این مدل به قطعات آیرودینامیکی به سبک خودروهای F1، جلوپنجرهی لانه زنبوری، خروجیّ اگزوز دوگانه، رینگهای ۱۷ یا ۱۸ اینچی، صندلیهای جلوی اسپرت، فرمان چرمی اسپرت با لوگوی RS و پدالهای آلومینیومی مجهز است.