گیم

بررسی بازی FallOut 76

مشکلات سیستم

 ویژگی باگ‌ها و مشکلات فنی هستند که انگار شاکله اصل بازی‌‌هایشان را تشکیل داده است. طرفداران نیز به شوخی می‌گویند «بازی‌های بتسدا بدون باگ که نمی‌شود.» اما در مورد فال اوت ۷۶ ایرادات بسیار تاثیرگذارتر از آن هستند که بتوان از آن‌ها چشم‌‌پوشی کرد.

این یکی از همان مشکلات گروه دوم است که بعید می‌دانم حتی با ۱۰۰ گیگ آپدیت نیز مرتفع شوند. بعد از دانلود ۴۶ گیگابایت بروزرسانی روی کنسول پلی‌استیشن ۴، همچنان بافت‌ها بسیار دیر بارگذاری می‌شوند، دشمنان چند ثانیه‌ای در حالت خلسه فرو می‌روند و بعضی از آن‌ها حتی سلاح به دست کاری با شما ندارند.

کوچک‌ترین افت سرعت اینترنت تجربه شما از بازی را به شدت مختل می‌کند چرا که دیگر تیرهایتان به اهداف نمی‌خورد، دشمنان چندین ثانیه بعد از آخرین تیر می‌میرند و بارها پیش خواهد آمد درست زمانی که فکر می‌کنید جان سالم به در بردید، از حمله‌هایی که از وجودشان خبر نداشتید جان به جان آفرین تسلیم می‌کنید.

FallOut 76

ماجراجویی

تلاش های زیادی برای تبدیل شدن به این جهان عاری از انسان جالب است و آن این است که: تقریباً هر مسافرت که انجام می دهم منجر به یک کشف جالب یا وحشتناک یا جالب می شود. با توجه به اینکه ماموریت ها و اکتشافات شما را به سمت نقشه حرکت می دهند ، اما تکرار شروع به کار می کند. یک بار به یک ساختمان نفوذ کنید و از بین بردن همه هیولاهای داخل آن لذت می برد. کمی دیرتر ، گاهی اوقات حتی فقط چند دقیقه بعد ، دوباره به آن مراجعه کنید و کاملاً تغییر مکان داده خواهد شد.

وقتی می بینم که یک مأموریت مرا به مکانی می فرستد که قبلاً آن را کشف کرده بودم ، آه می خورم: جنگیدن با همان جمعیت از سوخته یا غول ها یا روبات ها در همان مکان ها که هر از چندگاهی پیر می شود ، و حتی بهترین مکان ها در نتیجه شگفتی خود را از دست می دهند. به مدت یک هفته پایگاه من در یک نقطه عالی در بالای صخره واقع شده بود ، اما سه موش مول در آنجا تخم ریزی می کردند و هر بار که به پایگاه خود باز می گشتم دوباره تخم ریزی می کردند. من آن سه موش صحرایی را که احتمالاً ۳۰ بار در هفته بودند ، کشتم (و خوردم). سرانجام حرکت کردم.

fallout_76_beta_grafton_3840.0

مراحل بازی خسته کننده

 به شدت ضعیف و خسته کننده است. اکثر مراحل بازی به دو بخش خلاصه می‌شوند؛ پیدا کردن آیتم و کشتن دشمنان. به دلیل سیستم تعامل ناقص بازی که فقط به کشتن و جمع‌آوری آیتم خلاصه می‌شود، مراحل بازی هم طبق همین سیستم تعامل ضعیف چیده شده که حاصل کار بسیار کسل‌کننده است. از آنجا که هیچ NPC در Fallout 76 وجود ندارد، دیگر سیستم دیالوگی هم در کار نیست و تمام تعامل‌ها یک طرفه است. شما فقط یک درخواست ماموریت را می‌شنوید و بعد باید آن را انجام دهید. دیگر نه نتایج کارهای‌تان بر جهان بازی اثر می‌گذارد و ن

ماموریت

ماموریت‌های فرعی و اصلی بی‌هدف و احمقانه آخرین تیری است که بتسدا به پیکر نیمه‌جان این نسخه شلیک کرده است. البته اگر راستش را بخواهید به نظر من این ایراد حتی در Fallout 4 هم وجود داشت اما بار دیگر زیر سایه سنگین داستان نسبتا خوب قرار می‌گرفت تا دیده نشود.

تمامی ماموریت‌‌های اصلی، فرعی و ایونت‌های Fallout 76 در انتها هدف یکسانی دارند، هر آنکه را می‌بینید بکشید. حالا یک مرتبه تنهایی به جنگ اسکورچد‌ها می‌روید، بار دیگر با چند تا از دوستان و در قالب تیمی ۵ نفره به مقر سوپر میوتنت‌ها حمله می‌کنید. حتی برخی از ماموریت‌های بازی که به نظر می‌رسد شکل و شمایلی متفاوت داشته باشند

fallout_76_beta_grafton_3840.0 فال اوت 76

منوی بازی

منوهای Fallout 76 از آنجا که برای کنترلرها و کنسول ها طراحی شده اند ، بسیار ناچیز هستند که بتوانند روی کیبورد حرکت داده شود و این یک بازی Fallout با مدیریت موجودی و ساخت پایه و ساخت و تجارت و است ، بعضی اوقات شما می توانید با چرخ پیمایش ماوس حرکت کنید ، گاهی اوقات نمی توانید.

برخی از منوها با Escape بسته می شوند ، برخی با Tab. نقشه کشی سفارشی ناقص است ، و کلیدهای چند منظوره به خوبی عمل نمی کنند به عنوان مثال ، R بارگذاری مجدد می شود اما از آن برای انتقال موجودی بین بازیکن و یک ظرف استفاده می شود ، و هنگامی که دشمنان می میرند فوراً نقص پیدا می کند. بارها و بارها هنگام تلاش برای بارگیری مجدد در هنگام درگیری با اوباش غول پیکر ، من فقط به R فشار داده ام تا بتوانم موجودی را به هلاکت رسانده تا اینکه بار دیگر اسلحه را بارگیری کنم.

ویژگی های اصلی ، مانند گزینه غیرفعال کردن تنظیمات مانند تاری حرکت یا عمق میدان ، از این فهرست مفقود شده اند و در عوض به ویرایش پرونده های ini نیاز دارند. هیچ چت متنی وجود ندارد ، یک مانع کامل برای بازیکنان ناشنوا یا سخت شنوایی و دلسرد کننده برای کسانی که نمی خواهند از طریق میکروفن خود صحبت کنند. بتسدا شروع به پرداختن به برخی از نسخه های نسخه PC کرده است و می گوید ، فشار به گفتگو و پشتیبانی از صفحه نمایش ماوراء بنفش به زودی می آیند ، اما درک این موضوع که چرا در ابتدای کار گنجانده نشده اند ، دشوار است.

fallout-76-invite-to-team-recent-player-menu

نمرات بازی فال اوت ۷۶:

PlayStation Universe 

۷۰ از ۱۰۰

تجربه‌ی بسیار هیجان انگیز و یکی از بازی‌های مورد علاقه‌ی من تا به امروز است. این بازی مشکلات خود را داراست اما این مشکلات آن را غیر قابل بازی نکرده و به تجربه‌ی آن آسیبی نمی‌زند. Fallout 76 برای هر فردی مناسب نیست اما افرادی که آن را تجربه کنند، قطعا به ارزش ان پی خواهند برد.

Hooked Gamers

۷۶ از ۱۰۰

این قسمت هم یک Fallout هست و هم نیست. بتسدا از ابتدا برروی چند نفره بودن بازی تاکید داشت اما اکثر اوقات چنین چیزی در بازی هیچ اهمیتی ندارد. Fallout 76 در مجموع بازی سرگرم کننده‌ای است اما از آن دسته بازی‌هایی نیست که هر از گاهی به آن سر زده و دوباره آن را تجربه کنم. تجربه‌ی بازی تا همینجا هم کافی بود.

Softpedia

۶۰ از ۱۰۰

در ظاهر و روی کاغذ، طرح بازی Fallout 76 بسیار خوب است؛ بسیاری از بازی‌بازان علاقه مند هستند تا در یک دنیای جهان آزاد بزرگ همراه و با کمک دوستان خود برای بقا تلاش کنند اما در عمل متاسفانه Fallout 76 مشکلات زیادی را داراست که مانع تبدیل شدن آن به یک بازی فوق العاده می‌شود؛ از دنیای جهان آزاد پراکنده و بیش از حد بزرگ با تعداد بازی‌بازان بسیار کم آن گرفته تا داستانی بدون جذابیت و بخش چند نفره‌ی ضعیف و قدیمی بازی .

Attack of the Fanboy

۵۰ از ۱۰۰

در مجموع یک آزمایش جسورانه برروی یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید اما تا به اینجای کار در هدف خود شکست خورده است. باگ و گلیچ در هرکجای بازی مشاهده می‌شود و بدتر از آن مکانیزم‌‌های بازی آن‌طور که باید و شاید درست عمل نمی‌کنند

fallout_76_beta_grafton_3840.0 فال اوت 76

VideoGamer 

۴۰ از ۱۰۰

قربانی جاه طلبی‌های خود شده است. این بازی آنلاین از مشکلاتی رنج می‌برد که نبود آن‌ها می‌توانست از آن یک بازی Fallout فوق‌العاده بسازد.

Ragequit.gr

۳۵ از ۱۰۰

دنیای بی روح و خلوت بازی، طراحی نامناسب ماموریت‌ها، محتویات محدود پولیش نشده که به سرعت تکراری می‌شوند به علاوه‌ی باگ‌ها و گلیچ‌هایی که به دلیل استفاده بتسداز موتور قدیمی بازی سازی کاملا قابل انتظار بود. همه‌ی این‌ها یعنی Fallout 76 حتی نتوانسته مقوله‌ی آپ/بقا را به خوبی مدیریت کرده و از این روی هواداران جدید و حتی قدیمی سری Fallout را ناامید کند.

Push Square

۳۰ از ۱۰۰

به عنوان یک بازی چند نفره و به سبک بقا یک افتضاح تمام عیار است. تجربه‌ی بازی Fallout همراه با بازی‌بازان و یا سایر دوستان بر رویی کاغذ طرح بسیار خوبی است اما بتسدا نمی‌توانست در عمل آن را بدتر از این بسازد.

TheSixthAxis 

۳۰ از ۱۰۰

هنگامی که Fallout 76 رونمایی شد، حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. به طور مثال بزرگ‌ترین دنیای جهان آزاد رد میان سری Fallout را در اختیار داشت و قرار بود که تجربه‌ای سرگرم کننده باشد اما مشکل این جاست که این موارد اصلا به خوبی آن‌چه گمان می‌کردیم نیستند. دنیای بازی بسیار بزرگ و در عین حال خالی است، طراحی ماموریت‌های بازی اصلا کیفیت خوبی ندارند. تنها از یک طریق می‌توانید در این بازی سرگرم شوید آن‌هم این‌که با دوستانتان به تجربه‌ی بازی پرداخته و در مورد بخش‌های مختلف آن لطیفه بسازید. بنابراین از جنبه‌ی گیم‌پلی سرگرم کننده بازی با شکست مواجه شده است. اگر می‌خواهید با دوستان خود در یکی دنیای پس آخر‌الزمانی گشتی بزنید، به سراغ بخش Pub رفته و اخبار را تماشا کنید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x