دسته‌بندی نشده

اولین تصاویر از لوگوی گروه‌ های خلافکار بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

استودیو سی دی پراجکت لگو های باندهای درون بازی مورد انتظارسایبرپانک ۲۰۷۷ فاش کرده است. توسعه دهنده مجموعه ای از دارایی ها را که می توانند در طراحی های خود استفاده کنند منتشر کرد. سازندگان بازی طی یک رویداد رقابتی که در آن لوازم جانبی با حال‌وهوای سایبرپانک ۲۰۷۷ تولید می‌شد،‌ آیتم‌هایی را در دسترس شرکت‌کنندگان قرار داد تا بهتر بتوانند حال‌وهوای بازی را در آثار خود پیاده‌سازی کنند.گروه‌های خلافکار جهان سایبرپانک ۲۰۷۷ با نام‌های ۶th Street ،Animals ،Maelstrom، Moxes ،Tyger Claw و Voodoo Boys خیابان‌های نایت‌سیتی را اداره خواهند کرد.

اولین تصاویر از لوگوی گروه‌ های خلافکار بازی Cyberpunk 2077

این اولین بار است که ما شاهد بسیاری از این طرح ها هستیم ، و مطمئناً اولین بار با چنین کیفیتی بالا. بسته دارایی نیز شامل آرم های مختلف برای شرکت های مختلف در دنیای بازی است ، هرچند که موارد بسیار پیچیده تری ندارند. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۹۹ (۱۷ سپتامبر) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن ۴ خواهد شد. 

به نظر می رسد استودیو آماده است تا جزئیات بیشتری را در مورد باندهای موجود در این بازی ها نشان دهد. این توسعه دهنده تاریخچه مختصری از Moxes ارسال کرده است که داستان جالب نحوه وقوع این باند را بیان می کند.

وی در ادامه گفت:

پس از درگذشت الیزابت” لیزی “بوردن ، صاحب کلوپ استریپی و روسپی سابق که در سال ۲۰۷۶ با کارمندانش برخورد منصفانه ای انجام داد و از آنها در برابر مشتریان خشن دفاع کرد ،در سال ۲۰۷۶ تشکیل شده است.

گروه‌های خلافکار بازی

 قسمتی از این تصاویر، لوگوی گروه‌های خلافکار یا به اصطلاح گنگ‌های شهر نایت‌سیتی را نمایش می‌دهد. طبق این عکس‌های جدید، می‌توان گفت که در شهر نایت‌سیتی که داستان بازی در آن جریان خواهد داشت، ۷ گنگ مختلف وجود دارد و بر نقاط مختلفش حکومت می‌کند.

گروه‌های خلافکار جهان سایبرپانک ۲۰۷۷ با نام‌های ۶th Street ،Animals ،Maelstrom، Moxes ،Tyger Claw و Voodoo Boys خیابان‌های نایت‌سیتی را اداره خواهند کرد. البته که چندی پیش و در جریان نمایش طولانی گیم‌پلی بازی در رویداد گیمزکام،‌ گروه وودو بویز (Voodoo Boys) و منطقه‌ی تحت سلطه‌ی آن‌ها را دیدیم. از آنجایی که سی‌دی پراجکت رد با بازی‌های مجموعه‌ی ویچر نشان داد که در خلق جهان‌های تاریک و عمیقی که توسط دولت‌ها و ایالت‌های مختلف و کاملا متفاوت اداره می‌شدند مهارت بالایی دارد.

منبع
vg247
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا