اخبار

با شیوع ویروس کرونا نمایشگاه خودروی نیویورک به تعویق افتاد

برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک به دلیل شیوع کروناویروس در حال تحول در ایالات متحده ، کنفرانس ۱۲ روزه را تا اواخر اوت به تعویق انداخته اند – اولین باری که رویداد سالانه از زمان جنگ جهانی دوم دوباره تنظیم شده است.

در نامه الکترونیکی اتحادیه فروشندگان بزرگ خودرو نیویورک آمده که نگرانی‌های مداوم درباره‌ی سلامتی مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا آن‌ها برنامه را تغییر دهند. درنتیجه، تاریخ برگزاری نمایشگاه از ماه آوریل به اوت انتقال می‌یابد. از هم‌اکنون‌، روزهای کنفرانس مطبوعاتی برای ۲۶ و ۲۷ اوت برنامه‌ریزی شده است درحالی‌که نمایش عمومی محصولات بین ۲۸ اوت تا ۶ سپتامبر برگزار می‌شود.

مارک شاینبرگ ، رئیس گروه فروشندگان ، در بیانیه ای گفت:(ویروس کرونا)

“ما در حال انجام این کار خارق العاده برای کمک به شرکت کنندگان ، غرفه داران و کلیه شرکت کنندگان در محافظت در برابر تاج استفاده می کنیم.”سازمان دهندگان گفت، در سال ۱۹۰۰ بنا نهاده شده، نشان می دهد لغو نشده است و یا در غیر این صورت از جنگ جهانی دوم موکول شده.

ایشان در ادامه گفت:

“این در طول جنگ جهانی دوم به مدت دو سال لغو شد. کریس سامس سخنگوی اتحادیه فروشندگان بزرگ اتومبیل در نیویورک گفت: هیچ تعویق یا لغو دیگری که ما از آن آگاهی نداریم ، گفت.

این نمایشگاه یکی از رویدادهای برتر سالانه صنعت است و بیش از ۱ میلیون بازدید کننده در آخرین طرح ها و برخی از سریعترین و گرانترین اتومبیل های جهان به گاو می کشاند.مارک شاینبرگ، از مسئولین برگزارکننده نمایشگاه خودروی نیویورک در این خصوص عنوان کرد که برای پیشگیری از ابتلا و محافظت از شرکت‌کنندگان در برابر ویروس کرونا، تصمیم به عدم برگزاری این رویداد در تاریخ مقرر گرفته شد.ویروس کرونا چه تاثیری بر درآمدهای مایکروسافت خواهد گذاشت؟

این خبر زمانی منتشر شد که اخیرا اندرو کومو، فرماندار نیویورک اعلام کرد که بیش از ۱۷۳ نفر در این ایالت به کرونا مبتلا شده‌اند. البته این آمارها قطعا بیشتر از اینهاست چراکه هنوز جواب آزمایش بسیاری از افراد صادر نشده است.

ویروس کرونا 2020-New-York-International-Auto-Show-NYIAS-cancelled-Nissan-Altima-1-740x431

نمایشگاه نیویورک

 نمایشگاه خودروی نیویورک، سومین رویداد خودرویی بزرگ جهان است که به دلیل شیوع کرونا لغو شده است. در ابتدا، چین نمایشگاه خودروی پکن را لغو کرد و بعد از آن نیز مسئولان برگزارکننده نمایشگاه خودروی ژنو، از عدم برگزاری این رویداد خبر دادند. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که دولت سوئیس، برگزاری هرگونه تجمعات بالای هزار نفر را ممنوع اعلام کرد.

البته این اتفاق تنها برای رویدادهای خودروی نیفتاد؛ در طی هفته‌های اخیر شاهد لغو رویدادهای دیگری همچون کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰، کنفرانس توسعه دهندگان شرکت‌های گوگل و فیسبوک و همچنین رویداد SXSW بودیم.

این برای اولین بعد از جنگ جهانی دوم است که برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک به زمان دیگری موکول می‌شود. البته پیش از این، برخی از شرکت‌های خودروسازی همانند مرسدس بنز و آئودی از تصمیم خود برای عدم شرکت در این رویداد خبر داده بودند.

در هر صورت تردیدهای زیادی وجود دارد که نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۲۰ مانند همیشه بزرگ و مهم باشد. آئودی، بی‌ام‌و و مرسدس بنز قبلا تصمیم گرفتند از شرکت در رویداد امسال انصراف دهند و تعجب نخواهیم کرد اگر سایر شرکت‌ها نیز از این اقدام پیروی کرده و تأخیر افتادن چند ماهه نمایشگاه را بهانه عدم شرکت معرفی کنند. گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک (NYIAS) اکنون پس از جشنواره سرعت گودوود و نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی در دیترویت برگزار می‌شود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا