گیم

تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege به ۵۵ میلیون نفر رسید

بازی اکنون بیش از ۵۵ میلیون بازیکن دارد و به واسطه‌ی محتویات اضافه، سیزن پس و موارد دیگر، در چند ماه اخیر شاهد بالا رفتن تعداد کاربران روزانه‌ی این بازی هستیم.

Rainbow Six Siege در بین عناوین برتر یوبیسافت قرار گرفت و به آخرین نقطه عطف بازیکنان ثبت شده. درآمدها کاربران فعال ماهانه با رکورد بالا را برای هر ماه دسامبر ، با افزایش سرمایه گذاری مکرر بازیکن ، از فروش لوازم ، عضویت و سایر موارد دیجیتال برجسته کرد. Rainbow Six Siege همچنین “اوج جدید در متوسط درآمد روزانه هر کاربر” را شاهد بود که رشد پایدار در کل پایه بازیکن خود را به عنوان تکامل استراتژی کسب درآمد ارائه می دهد.

شاید در سال ۲۰۱۵ و زمانی که این بازی عرضه شد، نقدهای فراوانی به بازی رینبو سیکس ۶ وارد شد، ولی استودیوی سازنده به خوبی از این بازی پشتیبانی کرد و اکنون شاهد یکی از پرطرفدارترین عناوین ممکن و یکی از بهترین شوترهای تاکتیکال موجود هستیم. پیشرفت‌های این بازی باعث شده تا در ۲ الی ۳ ماه اخیر، حدود ۵ میلیون کاربر به Rainbow Six Siege اضافه شود و هیمن موضوع نوید آینده‌ای درخشان برای این بازی می‌دهد.

با توجه به موفقیت‌های این بازی، به نظر می‌رسد که قرار نیست در آینده‌ی نزدیک شاهد خاموش شدن سرورهای این بازی باشیم. در اصل، تیم سازنده برنامه‌ای ۱۰ ساله برای این عنوان دارد و می‌خواهد بیش از ۱۰۰ اپراتور به رینبو سیکس اضافه کند.

rainbow-six-siege-battle-pass-header-900x506
بازی Rainbow Six Siege
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا