گیم

اید سافتور کنسول پلی استیشن ۵ را فوق‌العاده توصیف می‌کند

معمار اصلی کنسول ، مارک سرنی را به نمایش می گذارد ، زیرا او “یک گودال عمیق در معماری سیستم PS5 ، و نحوه شکل گیری آینده بازی ها” را ارائه خواهد داد. پیش از این نگاه جدید به سیستم عامل ، هر چند ، یکی از توسعه دهندگان در صنعت قبلاً نظر مختصر خود را درباره کنسول ابراز کرده است و به نظر می رسد ارزش این را دارد که هیجان زده شوید.

کنسول پلی استیشن ۵

برنامه نویس ارشد موتور گرافیکی استودیوی id Software، بیلی کان (Billy Khan) امروز و از طریق اکانت توییتر خود نظر خود را درباره چیزهایی که تاکنون از پلی استیشن ۵ می‌داند منتشر کرده و آن را «بسیار جذاب» خطاب کرده است. بیلی کان نیز مانند بسیاری از توسعه دهندگان بزرگ صنعت بازی از مدت‌ها قبل با پلتفرم جدید سونی آشنایی داشته اما تصمیم گرفته تا از ارائه‌ی هرگونه اطلاعات در این خصوص خودداری کرده و این جزئیات را تا زمان رونمایی رسمی از آن پیش خود نگه دارد.

کان سرپرست برنامه نویسان موتور گرافیکی استودیوی id Software است و چیزی که محدوده‌ی کاری او را تشکیل می‌دهد، معماری ساختار سیستم‌های به کار رفته در کنسول‌های بازی است. در واقع کان و همکاران او بیشترین دانش و اطلاعات مرتبط با سخت افزار و نرم افزار به کار رفته در سیستم پلی استیشن ۵ را دارند و این که می‌بینیم چنین افرادی هیجان خود را نسبت به کنسول جدید سونی ابراز می‌کنند، نشان از توانایی‌های چشم‌گیر این سیستم در مقایسه با چیزی است که امروزه شاهد آن هستیم.

 کنسول پلی استیشن 5 acastro_200318_1777_ps5_0001 (1)
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا