تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی‌های جدید شیائومی CC9 و CC9e پیش از معرفی رسمی لو رفت

شیائومی قصد دارد تا حدود چهار روز دیگر در تاریخ ۲ جولای از گوشی جدید خود یعنی Mi CC9 رونمایی کند. شیائومی تا این لحظه وجود دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را بر روی گوشی Mi CC9 تایید کرده است، اما به لطف تاییدیه TENAA سایر مشخصات فنی این محصول لو رفته است.

با تازگی در سایت گوشی شیائومی Mi CC9 با شماره مدل M1904F3BT به ثبت رسیده است. در این تاییدیه شاهد استفاده از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز هستیم؛ همچنین این گوشی در سه نسخه با ترکیب حافظه رم و فضای ذخیره سازی ۶GB/128GB ،۴GB/64GB و ۸GB/256GB به بازار عرضه می‌شود. با توجه به سرعت و تعداد هسته‌های پردازنده این محصول می‌توان حدس زد که شیائومی بر روی این محصول از تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰ یا ۷۳۰ استفاده کرده است.

گوشی شیائومی Mi CC9 از صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد و سنسور اثر انگشت این محصول در زیر صفحه نمایش قرار داده شده است. شیائومی برای تامین انرژی این محصول از باتری ۳۹۴۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است و این گوشی به همراه اندروید ۹ پای به بازار عرضه می‌شود؛ همچنین بر اساس تصاویر منتشر شده شاهد استفاده از ماژول دوربین سه گانه بر روی این محصول هستیم که تبدیل به یک استاندارد در گوشی‌های هوشمند جدید شده است.

در این بین یک گوشی جدید دیگر از شیائومی با شماره مدل M1906F9SC در سایت TENAA به ثبت رسیده است که به احتمال بسیار زیاد مربوط به گوشی Mi CC9e می‌شود. البته اطلاعات زیادی در مورد این نسخه بر روی سایت TENAA ثبت نشده است و فقط به وجود صفحه نمایش ۶.۰۸ اینچی و باتری ۳۹۴۰ میلی آمپر ساعتی در این محصول اشاره شده است. در این بین مدیر عامل شیائومی اعلام کرده است که در کنار گوشی‌های Mi CC9 و Mi CC9e یک نسخه ویژه از Mi CC9 با نام Meitu Custom Edition عرضه خواهد شد که از بسته بندی متفاوت و رنگ آبی ویژه بهره می‌برد.

منبع
شهر سخت افزار
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا